Pivot Vault Team XPLR
Kód: 23383/XXS/STE 23383/XS/STE 23383/XL/STE 23383/SM/STE 23383/MD/STE 23383/LG/STE 23383/XXS/MOS 23383/XS/MOS 23383/XL/MOS 23383/SM/MOS 23383/MD/MOS 23383/LG/MOS Zvolte variantuDetailní popis produktu
Pivot Vault nese veškeré znaky autistické posedlosti detailem, kterou je Pivot známý. Vlastní karbonový materiál, vážený s naprostou přesností. Výroba rámu v negativní formě. Specifické vrstvení karbonu pro každou velikost. ISO-FLEX. Kontajner na nářadí nebo svačinu vně rámu. Mnoho bodů pro rozmístění externího hárdvéru. Navářek na flašek tolik, že je budete počítat na dvakrát, závodní charakter v synergii s pohodlím, připravenost pro rozsáhlé příslušenství, velkorysá prostupnost pneumatik a hmotnost začíná na 8,25kg.
Specifikace rámu:
hmotnost rámu: 995g, vel.S, bez osazení
hmotnost vidlice: 428g, nezaříznutá
vidlice: ATC 415mm, 1,125”-1,5” tapered
vidlice offset: 52mm
hlavové složení: kompatibilní s integrovaným hl.slož. 52mm
rozměr nábojů: přední 100mm, zadní 142mm
max. průchodnost pneumatik: 700x50mm
typ středu: 386EVO PF
max.převodník: 46z pro 1x systém
průměr sedlovky: 27,2mm kruhový průřez
uchycení přehazovačky: UDH
--------------
Možnost individuální stavby a výměny komponentů - kontaktujte nás.
Obrázky nemusí korespondovat se specifikací osazení, mají ilustrační charakter.
-------------
Geometrie
Kompaktní, dlouhá a položenější. Vyvážení řízení přineslo klid ve sjezdových pasážích a současně zachovalo přesné zatáčení. Kratší představec (mínus 10-20mm oproti standardní předpokládané délce). Přesné a svižné ovládání a velmi stabilní v rychlostech. Ke klidu a přesnějšímu vnímání jízdy přispělo i snížení středu. Snížení středu, roztažení rozvoru, snížení výšky rámu vytvořilo také prostornější rám. Nižší výška dává větší svobodu pro nastavení a větší prostornost zase k osazení. Přesně tak, aby si ho mohl každý jezdec vyladit podle svých potřeb i představ. Komfort pro dlouhé jízdy - vyšší řízení pro pohodlnější jízdní pozici. Osazen vidlicí s delším rozměrem osa-korunka. Lépe pohlcuje vibrace a má i větší prostor pro velkoobjemové pneumatiky. Vidlice s větším offsetem (52mm) dělá Vaulta ještě stabilnějším a předvídatelnějším. Uzpůsobeno i pro alternativní osazení odpruženou vidlicí. Velikosti pro všechny - menší i vyšší jezdce, siláky i frekvenční jezdce. Od velikosti XXS (pro 147cm+) do XL (do 196cm). Specifické vrstvení karbonu pro požadovanou tuhost i pevnost vztažené ke každé z velikostí.
ISO - FLEX
Pivotem patentovaný ISO-FLEX je uchycení sedlovky v rámu skrze komponentu vytvářející tlumící prostor mezi rámem a sedlovkou. Jedná se o díl zasunutý do rámu, do nějž se utahuje sedlovka. Uvnitř se nachází speciální elastomer a vystužený nylonový blok, který pohlcuje vibrace v terénu. K jeho vyčištění vám navíc postačí pouze imbus. Je kompatibilní se všemi 27.2mm sedlovkami s kruhovým průřezem. Jedno jestli pevnými nebo teleskopickými.
Rámová rozhraní - kompatibilní s moderními 1x a 2x řadícími systémy. Je osazen UDH patkou a čistým, odnímatelným úchytem přesmykače. Osvědčený Cable Port Systém obslouží všechny hadice a bowdeny, ať už plně kabelového systému, semi-kabelové systému či veškerých jejich kombinací. Masivní ochrana rámu pod řetězem a spodní rámové trubky nejen chrání lak, ale zajišťuje tichý provoz v jakémkoliv terénu.
Prostupnost plášťů - V základu je Vault osazen pneumatikami WTB Vulpine 40mm. Rám i vidlice pojmou pneumatiky do 50mm. Snížená vzpěra rámu pod řetězem zajišťuje tuto masivní prostupnost bez snížení tuhosti či pevnosti. A zadní stavba je seskládaná a vytvarovaná tak, aby přes velké pneumatiky pojala užší silniční kliky.
TOOLSHED IN-FRAME STORAGE - Vnitřní rámový kontajner je malé umělecké dílko a rozhodně nejelegantnější chlebníček do rámu na trhu. Magnetický plát pro řetězové spojky a pásky pro bezhlučné uchycení nářadí a duše. Každý Vault má u sebe dva vnitřní obaly. Pro duši a nářadí nebo ještě k tomu "svačinu". S tímto kufrem v rámu už toho nemusíte moc navíc vozit v kapsách dresu. Kolem kontajneru jsou i servisně přístupná nacvakávací očka pro jištění hadic a bowdenů.
Hodně navářek na košíky - rám pojme 5 (…) bidonů. Takže se může stát, že vám na cestách už vůbec nikdy nedojde voda. Na veškeré ostatní doplňky je na rámu dostatek držáků a úchytů pro jakékoliv dobrodružství. Rám má i skryté držáky blatníků.
Doplňkové parametry
Kategorie: | Jízdní kola |
---|---|
Rám: | Vault Carbon |
Vidlice: | Fox Factory 38 27.5", 44mm offset, GRIP2 - 160mm |
Hlavové složení: | Token C-Box Semi-integrated Headset |
Měnič: | SRAM Force XPLR ETAP AXS 12-Speed |
Kazeta: | Sram XG-1271 10-44t |
Řazení: | Sram Force AXS HRD 12-Speed |
Brzdy: | Sram Force AXS HRD 2-piston |
Kliky: | Sram Force 1 DUB 40t |
Řídítka: | Zipp XPLR 70 SL Carbon - 40cm (XXS-XS), 42cm (SM), 44cm (MD-LG), 46cm (XL) |
Představec: | Phoenix Gravel Stem 31.8mm- 60mm(XXS-XS), 70mm(SM-XL) |
Sedlovka: | Phoenix Pro ISO Flex Carbon |
Sedlo: | WTB Gravelier - Stainless Rail |
Kola: | DT Swiss ER 1600 Spline 23mm- 700C 12x100 F/12x142 R |
Pláště: | WTB Vulpine 700c x 40mm TCS Light/Fast Rolling 120TPI Dual DNA SG2 |
Řetěz: | Sram Force Flattop 12-Speed |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat příspěvky. Prosím přihlaste se nebo se registrujte.
Pivot Cycles sídlí v Arizonském Temp a vyrábí špičková horská kola. Od začátku cílem vyrábět kola s nejlepšími vlastnostmi. Kola, která dovolí jezdcům na trailu to co tam nikdy před tím nemohli nebo nedokázali. Aby neustále posouvali možnosti v designu i technologiích. Každý nový model přínáší nejlepší možná vylepšení dostupná v ten daný moment.
Už v prvních deseti letech byl Pivot na XCO a DH podiích ve světovém poháru, reprezentoval USA na OH v Riu, stal světovým i národním šampiónem ve všech kategoriích, ale především – budoval loajalitu jezdců po celém světě.
Pivot vždy vyvíjel technologicky nejvyspělejší kola. Tam, kde mnozí narazili na technologické limity, tam je Pivot překonává.
O technolologických postupech a řešeních Pivotu bychom mohli psát velmi dlouho. O jejich Super Boost respektive Super Boost Plus standardech, výrazné a výrobně náročné profilaci zadních staveb pro získání kýžených vlastností hlubokých 29” kol. Jejich smyslu pro detail promítnutého například do detailu, že na elitní XCO odpružený rám dostanete obě plnohodnotné flašky (vně rámu) od velikosti XS. Dalším z mnoha detailů je používání rozdílných trubek pro rozdílné velikosti identických modelů, aby doclílili stejného chování kol napříč různými velikostmi.
Pivot je technologický šperk.